Hotel Coombs House Inn

2008

Een aanrader

R. Henrich
6-8-2008

Prima bed and breakfast in historisch ingericht huis. Uitstekende service en ontbijt in sfeervolle eetkamer. Tevens hapjes en koffie/thee in namiddag. Kleine centrum is vijf minuten lopen en heeft voldoende restaurants. Probeer een kamer boven te krijgen , enkele kamers beneden liggen aan niet drukke doorgaande weg.

Gereisd Met partner in juli 2008

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadJacuzzi

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKoffie en thee, TV

• Op het terreinRookruimte, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coombs House Inn in Apalachicola, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coombs House Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.