Hotel Super 8 Washington Downtown *

Hotel Super 8 Washington Downtown *

Hotel Super 8 Washington Downtown

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Super 8 Washington Downtown voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Super 8 Washington Downtown in het Nederlands

Via internet geboekt, wij hadden best goede ervaringen met Super 8. Het super 8 motel was ronduit slecht, ligt in een erg slechte onveilige buurt. Wij voelden ons absoluut NIET veilig en hebben geen oog dicht gedaan. De receptie was achter glas. Er hing een foto van een vrouw die gezocht werd, als zij aan de deur klopte moest je zeker niet open doen, etc etc. Veel verkeerde mensen bij het hotel. Wij zouden 2 nachten blijven, na 1 nacht zijn we uitgechecked en naar een mega duur hotel gegaan bij het vliegveld van Washington in de buurt. Dat kon ons niet schelen, alles boven onze eigen veiligheid. Dit hotel zeker niet boeken dus.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Super 8 Washington Downtown in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Super 8 Washington Downtown zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Super 8 Washington Downtown scoort een 1 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: