Hotel JW Marriott Washington ***

Hotel JW Marriott Washington ***

Hotel JW Marriott Washington

We hebben een aantal aanbieders voor JW Marriott Washington voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel JW Marriott Washington in het Nederlands

aangenaam hotel

heer Erpels, 15-9-2013

voldoet ruimschoots aan de behoefte, het is een rustig hotel dat ideaal is voor ons kort verblijf

Prima hotel in hartje Washington DC

Frank vd Oetelaar, 11-11-2011

Hier verbleven tijdens een conferentie. Prima hotel op mooie centrale locatie.

Zeer goed gelegen hotel

Ruud, 26-7-2011

Hotel ligt vlak bij het witte huis , capitool en het smithsonian museum. Mooie kamers en een goede service.

Zeer goed hotel in goed omgeving.

veld.can, 5-5-2011

Groot hotel in goede omgeving. Alle belangrijke bezienswaardigheden (o.a. Smithsonian museums) op loop afstand. (o.a. White House) Hop-on Hop-off bus stopt op 200 meter afstand. Zodra je buiten staat heb je uitzicht op Capitol Hill. Hotel is groot met combinatie van toeristen en veel business bezoekers. Veel conferentie ruimtes. Ruime lobby en goede ontvangst. Starbucks, ATM en klein winkeltje aanwezig in lobby. Goed ontbijt buffet met alle mogelijkheden. Restaurant is goed. Kamers zijn –redelijk- ruim en verzorgd. Badkamer is compleet (zelfs mondspoelwater aanwezig) Kamerjas, koffiezet mogelijkheid, minibar (erg duur) Grote flatscreen tv met genoeg kanalen (+Pay TV), safe, fauteuil, bureau, ect. Vervoer (taxi) geen probleem. Spa, fitnessruimte, kleine binnenplaats met ligstoelen. Personeel vriendelijk. Conciërge is behulpzaam. In directe omgeving veel –goede- restaurants. P.s. het hotel heeft 4* ipv de hier op zoover aangeven 3*. Kortom goed verzorgd 4* hotel in goede omgeving.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel JW Marriott Washington in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel JW Marriott Washington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel JW Marriott Washington scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: