Hotel Howard Johnson Express Inn Washington *

Hotel Howard Johnson Express Inn Washington *

Hotel Howard Johnson Express Inn Washington

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Howard Johnson Express Inn Washington voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Howard Johnson Express Inn Washington in het Nederlands

Slonzig hotel, slecht ontbijt, slechte ligging

wesselveenstra, 5-1-2011

Het hotel is ronduit een `oude tempel` en het verbaasde ons, dat dit hotel van de Howard Johnson keten deel uitmaakt. Het ligt aan een zeer drukke weg, waar het soms 10 minuten duurde voordat je kon oversteken, geen openbaar vervoer in de buurt. Lopen naar de dichtstbijzijnde metro 20 minuten via een zeer oud industrieterrein. Ontbijt snel op. Kamers oud, wel schoon. DE prijs is ronduit hoog voor zo`n matig hotel. Niet naartoe gaan!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Howard Johnson Express Inn Washington in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Howard Johnson Express Inn Washington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Howard Johnson Express Inn Washington scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: