Hotel Hilton Washington

Luxe hotelWeer vandaag27°18°
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Washington voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Hilton Washington in het Nederlands

Stedentrip tijdens rondreis

Sharlott
31-1-2016

Superlocatie aan Penn. Av. Op 11 e verdieping uitzicht op Washington Monument en Capitool. White House om de hoek. Starbucks in lobby. Goede service, mooie kamers. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.

Gereisd Met partner in Thu Oct 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Tophotel met leuk zwembad op het dak

Annette
12-8-2015

Prima hotel met grote ruime familiekamers en prima bedden. Goede ligging in buurt met veel goede restaurantjes. Metro op 500 meter, bus bijna voor de deur. Leuk zwembad om na dagje stad even te relaxen. Wifi werkt goed. Tip: neem hhonors account dan heb je wifi en allerlei extra gratis. Kijk vooral in zomermaanden wij hadden hele goede prijsdeal. Waarschijnlijk omdat de zakenreizigers er dan niet zijn.

mooi en prima hotel, maar wat een opgeklopt idee

hvkaathoven
4-10-2011

prima hotel met goede ligging. Kamers zijn luxe en schoon. Maar niks voor ons. Het is allemaal te af....ietsje minder was ook goed geweest. Prijs was behoorlijk hoog. Bed lag wel super.

Gereisd Met partner in Tue Sep 20 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prettig Hotel

leenvanduijn
31-3-2011

Groot hotel met zwembad met mooie grote gerenoveerde kamers. Op 5 minuten lopen van het dichtstbijzijnde metrostation. Een grote hoeveelheid eettentjes in de buurt van alle soorten en maten.

Gereisd Met partner in Wed Jun 23 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Jacqueline
25-7-2010

Werd gerenoveerd was een beetje rommelig. Obama had zijn jaarlijkse diner met de WH correspondents daar. Leuke bakker in omgeving waar je kunt ontbijten Dolce Zza, 1560 Wisconsin Ave NW 20007 Washington.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

prima

Lammetje_lief
15-9-2009

Het hotel zat wel midden in een verbouwing, maar ik moet zeggen dat wij er gelukkig niet heel veel van hebben meegekregen. Ik geloof dat wij een reeds gerenoveerde kamer hadden op de derde verdieping, want het zal er wel stijlvol uit. Vooral de badkamer was een plaatje. Wat ik wel jammer vond, was dat er geen kleine koelkast stond en de tv was niet al te groot. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, dus daar kan ik niets over vertellen. Wel zag ik dat ze een uitgebreid ontbijt aanbieden voor 21 dollar p.p. De bar is wel elke avond gezellig druk. Wij kwamen vanuit Washington Dulles airport en met de taxi ben je voor een enkel ritje zo'n 55 dollar kwijt. Je kan er ook met de bus en daarna de metro komen, reken dan op een flinke reistijd van ongeveer anderhalf uur. (Een uur met de bus naar Rosslyn en ongeveer 20 minuten met de metro naar Dupont Circle) Daarna moet je nog wel zo'n 10 minuten lopen naar het hotel. Er zijn heel veel eetgelegenheden aan de Connecticut Avenue.

Gereisd Met partner in september 2009

Vergane glorie

TPB
3-7-2009

Reusachtig groot hotel, mooie entree, kamers ontzettend uit de tijd. Bedden zijn inderdaad super, maar de kamers zijn zeker geen 5-sterren Hilton niveau. Oud en zeer hard aan vervanging toe. Sportsbar wel erg gezellig.

Gereisd Alleenreizend in Fri Jul 03 2009 23:25:07 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Kamers mooi en netjes, badkamer bij ons was super klein

Ester
2-9-2006

Kamers mooi en netjes, badkamer bij ons was super klein. De toilet was half onder de wasbak. Bed was super.

Je zit op 10 minuten van de metro.

Vond het qua kamers geen echte Hilton, heb in betere gezeten!!!

Gereisd Anders in september 2006

Mooie entree met aantal restaurants

anke bakker
15-8-2006

Mooie entree met aantal restaurants. Maar de kamers en zeker de badkamers moeten nodig een opknapbeurt. Erg oud en klein. En ontzettende lange gangen. Wel een erg mooi zwembad 07-08-2006

Gereisd Anders in augustus 2006
2004

Zeer goed hotel met een heerlijk bed

Jordie
25-10-2004

Zeer goed hotel met een heerlijk bed.

Gereisd Anders in oktober 2004

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Aantal kamers> 700

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenPeuterbad

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkerenBetaald

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Washington in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Washington zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.