Hotel Georgetown Suites

We hebben een aantal aanbieders voor Georgetown Suites voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Georgetown Suites in het Nederlands

Een goed hotel

Lillibeth
8-4-2012

Ben hier in maart 2012 met een vriendin geweest. Goed hotel, ruime kamers. Centraal gelegen in de gezellige wijk Georgetown, waar volop winkels, restaurants etc. zijn. Er is een kleine boulevard met terrasjes langs de rivier de Potomac. De dichtsbijzijnde metro is op ongeveer 10 minuten loopafstand.

Gereisd Met vrienden in Thu Mar 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Georgetown Suites in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Georgetown Suites zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.