Hotel Georgetown Inn ***

We hebben een aantal aanbieders voor Georgetown Inn voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Georgetown Inn in het Nederlands

Goede keuze

RZ, 13-5-2012

Een goed verzorgd hotel zonder poeha. We hadden een ruime sfeervolle kamer (505) met prima bedden, goed ingerichte badkamer. Personeel is uiterst vriendelijk. De ligging in het oude stadsdeel Georgetown is ideaal. Veel restaurants, terrasjes en winkels in de directe omgeving dus veel gezelliger dan in het centrum. De hop on-hop off bus stopt voor de deur van het hotel Daarmee kun je naar het centrum waar je kunt overstappen op de twee andere lijnen en zo alle bezienswaardigheden kunt bereiken. Een aanrader voor een redelijke prijs.

mooi hotel in de gezellige wijk georgetown

Heleen, 6-7-2009

Mooi hotel, mooie grote kamer met elke ochtend de krant voor de kamerdeur. In de omgeving zijn verschillende restaurantjes, winkeltjes ed. Minpuntje is wel dat de metro niet in de buurt is echter de hop on hop off stopt voor de deur van het hotel.

Een goed hotel

bumu, 11-9-2008

Erg sfeervol hotel in een leuke wijk in Washington.

Veel eet en uitgaansgelegenheden in de omgeving van het hotel.

Het parkeren van de auto bij het hotel is een dure aangelegenheid.

We hebben een aantal aanbieders voor Georgetown Inn voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Georgetown Inn in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Georgetown Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Georgetown Inn scoort een 8.27 uit 10 op basis van 11 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: