Hotel Capitol Skyline

Hotel Capitol Skyline
7,9

3 tips over Hotel Capitol Skyline

ketel, 16-8-2014
De shuttlebus vh hotel zet je in het centrum af. Als je gebruik maakt van de hop on/off bus zie je het meest want de afstanden zijn best groot. Mooie musea. Lopend vanuit het hotel naar links en dan rechts via 4th Street loop je rechtstreeks naar de musea, goed te lopen. (Ga je ipv rechts naar links dan heb je n aantal winkels/supermarktjes)
ronald, 10-8-2014
en schuin tegenover het hotel is een mcdonalds
bert4u, 28-7-2012

Ga met de shuttle naar de Baracks. (8th street), veel leuke restaurants. Op zomervrijdagen is er een programma in de marinebasis, je mag zo naar de publieke tribune. Duurt wat lang, maar erg leuk om mee te maken.

Trek voor het Capitol zelf ruim een halve dag uit, met alle wachtrijen heb je dat nodig.

We hebben een aantal aanbieders voor Capitol Skyline voor je op een rij gezet:

GoAmerika
GoAmerika