Hotel Capitol Skyline

Hotel Capitol Skyline
7,8

Laatste review

Prima hotel voor een stedentrip naar Washington. Ruime kamer, grote bedden, vriendelijk personeel. Ligging net buiten het centrum, maar op loopafstand (20 minuten) van het Capitol. Het hotel heeft een shuttlebus die je 's morgens gratis naar het Capitol, het Witte Huis of het Washington monument brengt voor het geval je niet wilt lopen.

Washington is echt een aanrader!

Kenmerken
Airco
Restaurant
Parkeren mogelijk

21 reviews over Hotel Capitol Skyline in het Nederlands

Op loopafstand van alle bezienswaardigheden

Tingelinge
20-9-2016

Washington is echt een aanrader!

Prima, maar kan beter

Martijn
26-8-2015

4 sterren is te hoog beoordeeld, maar 3 sterren zou redelijk zijn. Van de buitenkant net een Oostblok gebouw in een buitenwijk. Shuttleservice heen in de ochtend is fijn, een taxi terug +- 8 dollar. Zwembad valt niet tegen in vergelijking met de rest van het hotel en voor een hotel in de stad. Kamers en bedden zijn ook prima, maar we misten een koelkastje. Restaurant is simpel en relatief duur. Service niet echt top...

Goed hotel, perfecte ligging.

Wil
7-7-2015

Hotel ligt in een wijk op loopafstand van The Mall. Behalve op zondag, gaat er een shuttle bus naar de bekende plekken, alleen heen. In het restaurant kun je goed ontbijten, avondeten hebben wij in de stad gedaan. Kortom een goed hotel.

Echt een aanrader!

Linda
17-6-2015

Prima hotel voor de prijs die je betaald.

De kamers waren netjes en het bed lag echt super lekker Halelujah!

prima hotel

ketel
16-8-2014

Vriendelijk personeel, prima kamers, ontbijtbuffet voor ieder wat wils, ook het avondeten is goed. Lekker zwembad, Kortom, geen klachten.

MacDonalds schuin a.d. overkant gelegen

een aanrader

ronald
10-8-2014

gunstig gelegen en handige shuttlebus, die je s morgens naar de belangrijkste attracties brengt. goed en aantrekkelijk geprijsd eten. mooie kamer en fijn zwembad. snelle wifi.

Enige bezwaar dat we pas na 16uur konden inchecken, terwijl de kamer wellicht al eerder beschikbaar was, maar daar wilde de receptie geen uitzondering voor maken. Desondanks zijn we zeer tevreden.

goede hotel

Hans
16-7-2014

ligging is goed 20 min van de mall. nette kamers vriendelijk personeel. eten in restaurant goede prijs kwaliteit. zonder meer aan te raden

Prima hotel, met echt zicht op het Capitol

Karen van den Berg
30-7-2013

Je kunt het Capitol zien maar verder is het wat afgelegen en is er in de buurt niet veel. Hotel biedt gratis shuttlebusje naar het centrum aan. Het zwembad leek niet al te schoon maar het restaurant daarentegen was geweldig. Het beste dat wij tot nu in de VS tegen kwamen.

Adequaat, maar niet super

bert4u
28-7-2012

Typisch touroperator hotel (donkerbruine inrichting/beetje smoezelig). Niet via hen geboekt, maar zagen later dat zij dit voeren. Dat betekent ook dat de ligging veronderstelt dat je eigen vervoer hebt (wij kwamen met de trein uit NYC). Voor een redelijke prijs een suite geboekt. King inde slaapkamer was prima. De slaapbank in de woonkamer voor onze zoon matig. diverse keren moeten bellen om beddengoed hiervoor te krijgen. Uiteindelijk door norse roomservice afgeleverd (zelf opmaken svp). Zwembad is OK. Direct achter het hotel ligt een emergency station, als dat dienst heeft is het een komen en gaan van luid bellende/toeterende brandweerwagens en ambulances. Met enkel glas is het behoorlijk lawaaiig in de kamer. Ontbijt is redelijk geprijsd, maar stelt ook niet heel veel voor. Service aan de balie was verder prima. De shuttle is inderdaad slechts gedurende beperkte tijd beschikbaar en naar een beperkt aantal locaties. Zodra ja dat weet is het verder een prima service.

Super!

Mariska
14-5-2012

Hotel is netjes. Ruime en schone kamer met twee grote bedden en super douche.Hadden uitzicht op het Capitol.

20 min lopen naar de mall en er gaat een gratis busje naar the mall toe. In de avond wil ik adviseren om met een taxi heen en weer te gaan. Wij voelden ons na een uurtje of 9 niet meer op ons gemak.

Aanrader: union station en het restaurant old ebbit grill vlak bij het witte huis. Erg leuk restaurant en goed betaalbaar

GoAmerika

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Capitol Skyline in Washington DC, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Capitol Skyline zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.