• Type accommodatie

Reviews over Washington DC

Fantastisch!

Lisette
    11-5-2018

Hele mooie stad. Goede metro verbindingen, alle musea zijn gratis net als de meeste bezienswaardigheden. Bezoek aan het Capitool is echt een aanrader.

Mooie stad met goed openbaar vervoer

Loofhome
    27-8-2017

Aan The Mall kan je diverse oorlogsmonumenten, musea en de Capitol Hill gratis bezoeken. Ook het Supreme Court en de Library of Congress zijn gratis en open voor het publiek. In het Supreme Court kan je een tentoonstelling bezoeken en de Great Hall en de Spiral Staircase bewonderen. Ook wordt er een film over het gebouw en het functioneren van het Supreme Court getoond.

De ernaast gelegen Library of Congress heeft in de hal prachtige plafonds met schilderingen, beelden en mozaïeken. Ook mag een blik worden geworpen in de Main Reading Room.

Vergeet washington dc niet!

Amy
    20-7-2017

Op weg naar ny in washington dc gestopt. De bekende gebouwen zoals het witte huis in het echt.allemaal op loopafstand van elkaar. The mall met alle musea zeker een aanrader. Echte studenten stad dus voor.ieder wat wils. In vergelijking tot ny veel meer laagbouw maar ruimer en schoner. Kortom echt een bezoekje waard!

Een mooie stad met veel te zien.

Bastiaan bakker
    17-6-2016

Om echt alles te zien is toch zeker wel een paar dagen nodig. Afhankelijk natuurlijk wat een ieder zien wil.

Van The White House, het Washington Monument en het Lincoln Memorial, tot monumenten van de tweede wereldoorlog en het graf van de Kennedy familie, in Washington DC is genoeg te doen.

In de hoofdstraat rechts naast het witte huis (als je voor het witte huis staan met je rug naar het Washington monument) zit een grote souvenir winkel. Bij besteeding boven de $10 kan je in de zijstraat ernaast gratis een foto maken van jezelf in een replica van "The oval office".

Washington DC scoort een 8,4 uit 10, op basis van 89 reviews