We hebben een aantal aanbieders voor Washington DC voor je op een rij gezet:

vakanties Washington DC

We hebben een aantal aanbieders voor Washington DC voor je op een rij gezet:

Reviews over Washington DC

Ik wilde nooit meer weg!

Laura B.
    17-11-2018

Super mooie stad met ongelofelijk veel erfgoed! Ik raad aan om de hele ‘national mall’ af te lopen. Startende bij het ‘Lincoln Memorial’ en uit te komen bij het ‘State Capitol’. Hierbij kom je langs verschillende herdenkingsplaatsen. Zoals: het ‘WWII memorial’ en het ‘Washington Monument’. Voor eten gingen wij vaak naar een street car of China town.

Gereisd Met partner in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie stad met goed openbaar vervoer

Loofhome
    27-8-2017

Aan The Mall kan je diverse oorlogsmonumenten, musea en de Capitol Hill gratis bezoeken. Ook het Supreme Court en de Library of Congress zijn gratis en open voor het publiek. In het Supreme Court kan je een tentoonstelling bezoeken en de Great Hall en de Spiral Staircase bewonderen. Ook wordt er een film over het gebouw en het functioneren van het Supreme Court getoond. De ernaast gelegen Library of Congress heeft in de hal prachtige plafonds met schilderingen, beelden en mozaïeken. Ook mag een blik worden geworpen in de Main Reading Room.

Vergeet washington dc niet!

Amy
    20-7-2017

Op weg naar ny in washington dc gestopt. De bekende gebouwen zoals het witte huis in het echt.allemaal op loopafstand van elkaar. The mall met alle musea zeker een aanrader. Echte studenten stad dus voor.ieder wat wils. In vergelijking tot ny veel meer laagbouw maar ruimer en schoner. Kortom echt een bezoekje waard!

Gereisd Met vrienden in mei 2017

Een mooie stad met veel te zien.

Bastiaan bakker
    17-6-2016

Om echt alles te zien is toch zeker wel een paar dagen nodig. Afhankelijk natuurlijk wat een ieder zien wil. Van The White House, het Washington Monument en het Lincoln Memorial, tot monumenten van de tweede wereldoorlog en het graf van de Kennedy familie, in Washington DC is genoeg te doen. In de hoofdstraat rechts naast het witte huis (als je voor het witte huis staan met je rug naar het Washington monument) zit een grote souvenir winkel. Bij besteeding boven de $10 kan je in de zijstraat ernaast gratis een foto maken van jezelf in een replica van "The oval office".

Gereisd Met partner in april 2016

geweldige stad

info_16
    9-8-2014

Wij vonden Washington echt geweldig. Er is zoveel te zien en te doen. Veel cultuur en veel bekende dingen die je kan bezoeken. De musea zijn gratis, dus perfect en onze kinderen vonden de musea ook erg leuk.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014
Washington DC scoort een 6,8 uit 10, op basis van 91 reviews