Bestemmingen in District of Columbia

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

Sorteren

vakanties District of Columbia

Reviews over accommodaties in District of Columbia

Fantastisch, mooi hotel

Bastiaan bakker
    17-6-2016

Mooie omgeving, supermarkt en diverse restaurants en dierentuin op loop afstand. De dierentuin voorbij lopen om in het centrum van de wijk uit te komen (diverse winkels). Metro om de hoek en enkele stops verwijderd van het centrum van Washington zelf. (alle hoofd bezienswaardigheden)

Voor gedetailleerde informatie, uitleg over het metro systeem of een map van de stad met uitleg, zie de conciërge (naast de receptie).

Zwembad is een buitenbad.

Vele beroemdheden zijn u voor geweest in dit mooie hotel!

Stedentrip tijdens rondreis

Sharlott
    31-1-2016
    Superlocatie aan Penn. Av. Op 11 e verdieping uitzicht op Washington Monument en Capitool. White House om de hoek. Starbucks in lobby. Goede service, mooie kamers. Alle bezienswaardigheden op loopafstand.
District of Columbia scoort een 8,4 uit 10, op basis van 89 reviews