Bestemmingen in District of Columbia

Bekijk alle plaatsenBekijk alle plaatsen

Sorteren

vakanties District of Columbia

Reviews over accommodaties in District of Columbia

Fijn en luxe hotel.

Iwan
    16-3-2018

Keurig verzorgd hotel op loopafstand van Witte Huis en alle bezienswaardigheden. Wij kregen een upgrade naar een heus appartement met huiskamer en keuken erbij: bijzonder ruim, hoewel kleine maar keurige badkamer. Heerlijk en groot bed, iedere ochtend krant voor de deur. Lekker gegeten. Een absolute aanrader!

Ans Hartogh
    7-5-2017

Luxe, ruime kamers, overheerlijk ontbijtbuffet en gunstig gelegen ten opzichte van de metro richting centrum.

Op loopafstand van alle bezienswaardigheden

Tingelinge
    20-9-2016

Prima hotel voor een stedentrip naar Washington. Ruime kamer, grote bedden, vriendelijk personeel. Ligging net buiten het centrum, maar op loopafstand (20 minuten) van het Capitol. Het hotel heeft een shuttlebus die je 's morgens gratis naar het Capitol, het Witte Huis of het Washington monument brengt voor het geval je niet wilt lopen.

Washington is echt een aanrader!

goed hotel

Steven
    27-8-2016

Wij verbleven 2 nachten in dit hotel tijdens onze rondreis noord-oost America. Kamers en bedden zijn goed, koffie en thee op de kamer. Geen gratis wiffi, zelfs niet in de lobby!!! Het is 2016!!! Verder geen gebruik gemaakt van de faciliteiten en alle tijd besteed aan Washington, wat een mooie stad met haar memorials en musea!

Geweldig stadshotel

R. Henrich
    27-7-2016

Uitstekende ligging, 20 minuten lopen naar de Mall en het Witte huis en 10 minuten naar de metro. Het gezellige Georgetown ligt ook op 10 minuten lopen. Daar veel restaurants en kleine winkels. Kamers zijn groot. Prima douche en uitstekend bed. Schoonmaak was ook uitstekend. Hotel heeft 8 verdiepingen. Wij hadden een suite op de achtste verdieping, kamer 827. Zeer aan te bevelen. Medewerkers zijn professioneel en vriendelijk.