Hotel Springhill Suites Milford

Weer vandaag4°-3°

We hebben een aantal aanbieders voor Springhill Suites Milford voor je op een rij gezet:

Laatste review

Prima Hotel

Martijn,
2-2-2011

Op doorreis van New York richting Boston, overnacht in Milford. Goed hotel, zeer ruime kamer schoon en prima bed.

Vriendelijk personeel en prima ontbijt, hotel voorzien van zwembad.

Ligging is iets minder gunstig, aan de snelweg (geen last van overigens) en niet centraal gelegen.

Prima hotel voor kort verblij voor bv doorreis of zakelijke trip

1 review over Hotel Springhill Suites Milford in het Nederlands

Prima Hotel

Martijn
2-2-2011

Vriendelijk personeel en prima ontbijt, hotel voorzien van zwembad.

Prima hotel voor kort verblij voor bv doorreis of zakelijke trip

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Springhill Suites Milford in Milford, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Springhill Suites Milford zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.