Reviews over Palisade

Zeer gastvrij en mooi Hotel

R.Luijten,
    21-10-2009

Tijdens onze rondreis door de Rocky Moutains terecht gekomen in de Wine Country Inn. Een vrij nieuw complex met een typische gastvrije Amerikaanse sfeermet bij toeval ook nog een Nederlands sprekende bedrijfsleider, Jerome Stack (van Schijndel). Wij verbleven er maar een nachtje, maar werden bijzonder in de watten gelegd. Mooie kamers, een complimentair wijntje en snacks tijdens de wijproeverij en een uitstekend ontbijt (inclusief). Gemiddelde leeftijd van de bezoekers was overigens 45+, maar het zwembad in de binnentuin biedt ook plezier voor jongeren.

's avond op de veranda van het hotel in een schommelstoel van de, achter de bergen ondergaande zon genoten. Als dagtrip is het nabijgelegen National Park in Grand Junction een must. Spectaculaire vergezichten!