Reviews over Pagosa Springs

Prachtige bungalow aan golfcourse gelegen

Annelies,
    1-11-2009

Ons appartement (1 BR Deluxe) voor 4 personen was eigenlijk een hoekbungalow met klein tuintje en uitzicht over de golfcourse en op de ondergaande zon. Ruim en smaakvol ingericht, met een royale slaapkamer met kingsizebed. Keuken met afwasmachine en gebruik van een hottube vlakbij ons appartement. Alles in een open en ruime setting. Op het enorme terrein staan div. typen appartementen en ze zijn dus heel verschillend. Een soort dorp op zich. Een minpunt vonden we de slecht onderhouden wegen, waarin diverse gaten in het asfalt. Hoort niet bij zo'n fraai complex.

Pagosa Springs scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews