Hotel Best Western Lodge at Nederland

HotelWeer vandaag22°5°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Lodge at Nederland voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Lodge at Nederland in het Nederlands

Super romantische, grote kamers!

Janneke
28-9-2016

Een echte lodge, veel hout gebruikt, ziet er stoer uit! Wasmachine en droger aanwezig. Ontbijt eenvoudig maar goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Lodge at Nederland in Nederland, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Lodge at Nederland zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Lodge at Nederland scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.