Hotel Gateway Inn

Kleine hotels
Hotel Gateway Inn

2 reviews over Hotel Gateway Inn in het Nederlands

Goede start voor Rocky Mounains NP.

leendertpeter
23-9-2012

Nette accomodatie 1 km. buiten Grand Lake en een paar mijl voor de zuidingang van RMNP. Heerlijk terras. In Grand Lake ruime keuze aan leuke eetgelegenheden en wandelen langs het meer. Kamers schoon en bedden zoals Flintstone.

Gunstig voor bezoek Rocky Mountain NP

Edith
1-8-2010

Middelgroot hotel aan de rand van Grand Lake, aan de afslag naar het dorp. Boek een kamer met "mount Baldy of Lake view", de andere kamers kijken uit over de parkeerplaats aan de (erg rustige) highway naar het Rocky Mountain NP.

Van 16.00 tot 18.00 uur happy hour in de lounge/bar/ontbijtruimte.

Ik had een King-kamer met hetzelfde rustieke boomstammen meubilair dat je overal in het hotel ziet. Een groot, hoog bed, flinke ladenkast, bureau en een stille koelkast met vriesvak. Hoog plafond met waaier en airco. Koffiezetautomaatje, altijd fijn! Kleine badkamer met bad en toilet, aparte wastafelruimte ervoor.

Het was erg schoon en lekker ruim. Enige minpuntje was dat mijn kamer naast de afvoer van de keuken lag, behoorlijk wat herrie met de schuifpui naar het balkon open. Maar met de deur dicht merkte je er niets van.

In de lobby gratis Wifi, als je geluk hebt, reikt dit ook tot je kamer. Ontbijt vrij prijzig.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gateway Inn in Grand Lake, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gateway Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.