Reviews over Grand Lake

Goede start voor Rocky Mounains NP.

leendertpeter,
    23-9-2012

Nette accomodatie 1 km. buiten Grand Lake en een paar mijl voor de zuidingang van RMNP. Heerlijk terras. In Grand Lake ruime keuze aan leuke eetgelegenheden en wandelen langs het meer. Kamers schoon en bedden zoals Flintstone.

Gunstig voor bezoek Rocky Mountain NP

Edith,
    1-8-2010

Middelgroot hotel aan de rand van Grand Lake, aan de afslag naar het dorp. Boek een kamer met "mount Baldy of Lake view", de andere kamers kijken uit over de parkeerplaats aan de (erg rustige) highway naar het Rocky Mountain NP.

Van 16.00 tot 18.00 uur happy hour in de lounge/bar/ontbijtruimte.

Ik had een King-kamer met hetzelfde rustieke boomstammen meubilair dat je overal in het hotel ziet. Een groot, hoog bed, flinke ladenkast, bureau en een stille koelkast met vriesvak. Hoog plafond met waaier en airco. Koffiezetautomaatje, altijd fijn! Kleine badkamer met bad en toilet, aparte wastafelruimte ervoor.

Het was erg schoon en lekker ruim. Enige minpuntje was dat mijn kamer naast de afvoer van de keuken lag, behoorlijk wat herrie met de schuifpui naar het balkon open. Maar met de deur dicht merkte je er niets van.

In de lobby gratis Wifi, als je geluk hebt, reikt dit ook tot je kamer. Ontbijt vrij prijzig.

Ligt in het centrum van Grand Lake

J.J.v.d.Meer,
    5-10-2007

Ligt in het centrum van Grand Lake.

Grote kamers.

Mooie omgeving.Geen restaurant.

Grand Lake is geen echt grote plaats.

Een hoofdstraat en dan heb je het wel gehad.

Grand Lake scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews