Hotel Peak To Peak Lodge

Kleine hotelsWeer vandaag2°-16°
Hotel Peak To Peak Lodge

We hebben een aantal aanbieders voor Peak To Peak Lodge voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Peak To Peak Lodge in het Nederlands

Goed prijs/kwaliteit hotel

Marlies
16-4-2011

Wij verbleven hier tijdens onze rondreis in Amerika. Hotel vlakbij centrum van Estes Park, aan de voet van Rocky Mountain NP.

Één van de goedkopere hotels in Ester Park, dus verwachtigingen waren niet hoog. Maar alles via heel erg mee. Wel hele kleine kamer en kleine badkamer. Airco hebben we uitgezet ivm de herrie. Kamer ouderwets, maar wel schoon.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Peak To Peak Lodge in Estes Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Peak To Peak Lodge zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.