Hotel Best Western Silver Saddle

Hotel Best Western Silver Saddle

Weer vandaag31°

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Silver Saddle voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Best Western Silver Saddle in het Nederlands

Perfect motel op alle fronten

Gerrit
20-10-2009

Dit motel ligt net buiten het centrum aan een weg met meerdere motels,gezellige ruime kamers die zeer goed schoon gemaakt worden, goed gratis ontbijt,voor de kamers een groenstrook met bankje voor de kamers hierdoor staan de auto's niet aan de kamerdeur, je merkt aan alles dat d eeigenaar trots is op zijn motel en er ales aan doet dit zo te houden

Gereisd Met partner in oktober 2009

• Overige servicesWasserette

• AdresBig Thompson Ave 80517(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Silver Saddle in Estes Park, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Silver Saddle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.