We hebben een aantal aanbieders voor Estes Park voor je op een rij gezet:

Reviews over Estes Park

Druk maar mooi stadje

Steve
    5-10-2014

De toegangsweg naar de Rocky Mountains. Zeer druk in het weekeinde, maar ook veel te doen. Goede restaurantjes te vinden, zoals een goede Thai en Vietnamees. Goede afwisseling voor het overige Amerikaanse eten...

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een geweldige plaats

Tecla
    15-10-2013

Aan de ingang van Rocky Mountains national park ligt deze leuke sfeervolle plaats. Veel winkeltjes, restaurantjes en er wordt van alles georganiseerd. Hotels/motels in alle prijsklassen, rij iets het plaatsje uit voor betere prijzen. Leuk om een paar dagen te blijven en vandaar uit het park te bezoeken.

Gereisd Met partner in Sun Sep 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtige Natuur

Mieke
    15-9-2012

In Estes Park kun je prachtige wandelingen maken. Het ligt wel heel hoog waardoor je, vooral als je net aangekomen bent, een beetje adem tekort hebt. In het Visitors Center kun je alle informatie krijgen over de wandelroute's

Gereisd Met partner in mei 2012

Onvergetelijk plaatsje nabij de Rocky Mountains

mmaessen
    30-8-2010

Estes Park is zeer beslist de moeite waard om enige tijd te verblijven. Wij hadden in juni 2010 3 nachten geboekt in de McGregor Lodge (in het grote huis, verdeeld in 4 aparte cabins). Echt schitterend. Heerlijk uitzicht op de bergen en de gehele dag door kun je genieten van de prairiedogs en chipmunks, alsmede 's morgensvroeg komen de elks langs de cabins voorbij gelopen. Hopenlijk dat we ooit nog eens mogen genieten van deze schitterende streek.

Gereisd Met partner in juni 2010

Even iets anders als je genoeg natuur gezien hebt

Gerrit
    20-10-2009

Enkele km van de ingang van Rocky NP ligt deze plaats waar je je inkopen kunt doen,winkelen (voornamelijk souvenir winkels),restaurants. Estes Park is niet overdreven toeristisch er heerst een gemoedelijke sfeer met opvallend veel plaatselijke ondernemers waardoor grote ketens hier niet echt aanwezig zijn.In de bronstijd lopen er tientallen elks door het dorp m.n. tegen de avond

Gereisd Met partner in oktober 2009
Estes Park scoort een 8,3 uit 10, op basis van 9 reviews