Hotel Red Lion

9 reviews over Hotel Red Lion in het Nederlands

Goed Hotel

Nico
8-6-2010

Hotel ligt aan de buitenkant van Denver. Hotel ziet er netjes uit, kamers zijn goed verzorgt. Restaurant met rondom beglazing, mooi uitzicht op de stad.

Gereisd Met vrienden in juli 2004

simpel en goed

annemarie
19-3-2010

hier geweest1 nacht geslapen voor vertrek rondreis. netjes wake-up call volgende ochtend. ontbijt was eenvoudig maar voldoende

Gereisd Met vrienden in september 2005

super plek met restaurant op de bovenste etage

Anja
15-11-2009

lekker hotel, goede service (amerikaans) prachtig uitzicht boven in het restaurant.

Gereisd Met partner in Thu Jan 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Goed begin van de vakantie

Ger
4-8-2008

Red Lion ligt centraal tov het vliegveld en de city van Denver. Wij logeerde hier bij aankomst 2 nachten en bij vertrek 1 nacht. Kwalitatief goed hotel. Alleen ongeinteresseerd personeel achter de receptie.Deze mensen waren niet erg vriendelijk.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Zeer leuk hotel

k.v.d.meer
24-9-2007

Zeer leuk hotel. Gratis shuttle naar het centrum. Ideaal als start voor een rondreis. Je kan gratis van internet gebruik maken. Het six flags pret park is aan de overkant van de snelweg. De kamers zijn goed en schoon.

Gereisd Familie in Mon Sep 24 2007 11:26:48 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Redelijk tot goed hotel om je vakantie te beginnen als je

Ramon
22-9-2007

Redelijk tot goed hotel om je vakantie te beginnen als je een rondreis maakt. Uitzicht op de bovenste verdieping is mooi.

Gereisd Met partner in Sat Sep 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer leuk hotel met klein zwembad

Dirk Takken
5-7-2007

Zeer leuk hotel met klein zwembad. Vriendelijk personeel,mooie kamers.Laat je eens met de shuttlebus naar het winkelcentrum brengen. Veel mooie winkels en Starbucks koffieshops.Wij zijn hier twee jaar geleden begonnen en gestopt met onze tweede trip door de Rocky Mountains. Een aanrader.

Gereisd Anders in Thu Jul 05 2007 20:59:10 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

dit is een goed hotel om een rondreis te beginnen, mensen

wim v/d schraaf
31-1-2006

dit is een goed hotel om een rondreis te beginnen, vriendelijke mensen om je te helpen en al je vragen te beantwoorden . Op de bovenste verdieping een leuk restaurant met een geweldig uitzicht over de stad , een leuke starter in de U.S.A.

Gereisd Anders in Tue Jan 31 2006 19:43:58 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

Redelijk hotel voor de eerste of de laatste dag van een of

R. van der Hulst
29-8-2005

Redelijk hotel voor de eerste of de laatste dag van een autorondreis. Goed bereikbaar vanf het vliegveld of en omgekeerd. Eenvoudig restaurant en bar met een geweldig uitzicht op Denver City. Gelegen naast het Mile High baseball Stadium.

Gereisd Anders in Mon Aug 29 2005 20:56:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Red Lion voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Lion in Denver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Lion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.