Hotel Doubletree Denver

FamiliehotelWeer vandaag30°15°
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Doubletree Denver voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Doubletree Denver in het Nederlands

Niet in downtown wel goed gelegen gratis parkeren

Gerrit
23-5-2009

Buiten het centrum van denver gelegen groot city hotel. Mooie ruime entree met winkeltje,restaurant en bar voor drank en kleine gerechten, groot binnen zwembad. Vriendelijke personeel kamers zijn ruim en netjes. gratis parkeren. Met auto binnen 15 minuten in downtown en nabij uitvals wegen.

Gereisd Met partner in Sat May 23 2009 20:10:05 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

super hotel

Rick
3-10-2008

Makkelijk te bereiken hotel wat vooral handig is na een lange vlucht. Super vriendelijk personeel zowel in restaurant als bij de receptie.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• JacuzziAanwezig

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen
  • BalsportenBasketbal, Squash
  • Sport & SpelBiljart, Bowling

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Doubletree Denver in Denver, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Doubletree Denver zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.