Hotel Holiday Inn Express Cortez

2 reviews over Hotel Holiday Inn Express Cortez in het Nederlands

Prima hotel

Lenco
7-1-2014

Voor doorreis hotel op weg naar Mesa Verde prima. Zwembad voor de kinderen is even leuke ontspanning, kamer is goed en schoon, maar niet bijzonder ingericht. Aan dit hotel kun je je geen buil vallen.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Hotel is heel netjes

Martine
9-4-2006

Hotel is heel netjes. Prachtige ruime kamers. lekker binnenzwembadje en sauna. Hotel is voor een amerikaans hotel zeer uitgebreid met warm en koud.

Gereisd Anders in Sun Apr 09 2006 22:46:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Cortez in Cortez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Cortez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.