Hotel Baymont Inn & Suites Cortez, CO

We hebben een aantal aanbieders voor Baymont Inn & Suites Cortez, CO voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Baymont Inn & Suites Cortez, CO in het Nederlands

Overdekt zwembad - je wordt wel bekeken

Astrid
23-10-2014

Onze kamer lag op de 3th floor (2e etage) en lag precies in een hoek, zodat er weinig uitzicht was. Bad en toilet zijn apart, wastafel is in de slaapkamer. Bedden liggen prima. Het zwembad is te zien vanaf alle galerijen die erom heen liggen. Wel leuk, maar ik zou er niet snel gaan zwemmen, of je moet graag bekeken willen worden. Het ontbijt is eenvoudig maar voor ons precies genoeg.

Gereisd Met vrienden in Wed Oct 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geen enkel probleem.

Il Quadrifoglio
8-9-2011

Dit hotel ligt op de stadsgrens, uiterst zuidwest aan het begin van highway 160. De ontvangst is gereserveerd, tikje arrogant, maar zakelijk. Het hotel heeft drie verdiepingen en is in een soort driehoek gebouwd met als atrium een klein zwembad plus spa, overdekt dus. De kamers zijn schoon, ruim bemeten en volledig uitgerust. Ons kingbed kijkt uit op de 'north rim' bergen, prachtig. Het ontbijt is continental maar is ruimer als gedacht. Zeker de moeite waard. Gratis wifi en parkeren

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2011
2006

Prima hotel met ontbijt inbegrepen

Elly
19-1-2006

Prima hotel met ontbijt inbegrepen. Prachtig indoor zwembad.

Gereisd Anders in Thu Jan 19 2006 08:54:33 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd

• JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baymont Inn & Suites Cortez, CO in Cortez, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baymont Inn & Suites Cortez, CO zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.