We hebben een aantal aanbieders voor Cortez voor je op een rij gezet:

vakanties Cortez

We hebben een aantal aanbieders voor Cortez voor je op een rij gezet:

Reviews over Cortez

Overdekt zwembad - je wordt wel bekeken

Astrid,
    23-10-2014

Onze kamer lag op de 3th floor (2e etage) en lag precies in een hoek, zodat er weinig uitzicht was. Bad en toilet zijn apart, wastafel is in de slaapkamer. Bedden liggen prima. Het zwembad is te zien vanaf alle galerijen die erom heen liggen. Wel leuk, maar ik zou er niet snel gaan zwemmen, of je moet graag bekeken willen worden. Het ontbijt is eenvoudig maar voor ons precies genoeg.

Gereisd met vrienden in oktober 2014

Prima hotel

Lenco,
    7-1-2014

Voor doorreis hotel op weg naar Mesa Verde prima. Zwembad voor de kinderen is even leuke ontspanning, kamer is goed en schoon, maar niet bijzonder ingericht. Aan dit hotel kun je je geen buil vallen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

prima verblijplaats bij Mesa Verde NP

broost,
    18-11-2012

Zoals alle KOA campings is ook Mesa Verde een prima overnachtingsadres. Rustig gelegen, leuk zwembad en prima sanitair en vooral goed gelegen ten opzichte van NP Mesa Verde met de indrukwekkende verlaten dorpen

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2007

Geschikt hotel om Mesa Verde te bezoeken

Chris ,
    4-10-2011

Eerder een motel dan een hotel. Kamers OK maar enkel een raam naar de buitengang, zodat passanten steeds inkijk hebben. Inrichting OK, met goed sanitair, koffie/thee-zet en microgolf. Geen restaurant. Gratis ontbijt met plastic-borden en -bestek. Onthaal kan beter. In de omgeving, langs de grote doorgangsweg waaraan het hotel ligt, heel wat restaurants op loopafstand. Stadje Cortez heeft niets te bieden. Maar Mesa Verde des te meer!

Gereisd met partner in september 2011

Geen enkel probleem.

Il Quadrifoglio,
    8-9-2011

Dit hotel ligt op de stadsgrens, uiterst zuidwest aan het begin van highway 160. De ontvangst is gereserveerd, tikje arrogant, maar zakelijk. Het hotel heeft drie verdiepingen en is in een soort driehoek gebouwd met als atrium een klein zwembad plus spa, overdekt dus. De kamers zijn schoon, ruim bemeten en volledig uitgerust. Ons kingbed kijkt uit op de 'north rim' bergen, prachtig. Het ontbijt is continental maar is ruimer als gedacht. Zeker de moeite waard. Gratis wifi en parkeren

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011
Cortez scoort een 6,6 uit 10, op basis van 7 reviews