Hotel La Quinta Inn & Suites Colorado Springs South/Ai

We hebben een aantal aanbieders voor La Quinta Inn & Suites Colorado Springs South/Ai voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel La Quinta Inn & Suites Colorado Springs South/Ai in het Nederlands

goede ligging,kleine kamers

mjh
19-8-2010

goede ligging op 5 minuutjes van Garden of Gods en op 10 min van Manitou springs. Minpunt waren de kleine kamers, geen ijskast. Het ontbijt was ok

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel La Quinta Inn & Suites Colorado Springs South/Ai in Colorado Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel La Quinta Inn & Suites Colorado Springs South/Ai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Hotel La Quinta Inn & Suites Colorado Springs South/Ai