Hotel Eleganté Conference & Event Center

Weer vandaag5°-5°

We hebben een aantal aanbieders voor Eleganté Conference & Event Center voor je op een rij gezet:

Laatste review

Goed gegeten, prima vergaderd. De conference tea in dezelfde ruimte als het zwembad was niet zo´n gelukkig keuze. Als je een dieet hebt, moet je er wel zelf achteraan dat je je dieetmaaltijden krijgt. Vooraf doorgeven.

Kenmerken

1 review over Hotel Eleganté Conference & Event Center in het Nederlands

Mooie accommodatie voor conferenties

KB Stelma
18-3-2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Eleganté Conference & Event Center in Colorado Springs, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Eleganté Conference & Event Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.