vakanties Colorado Springs

Reviews over Colorado Springs

Prima hotel op weg naar Yellowstone

Marco,
    9-10-2016

Kwamen hier laat aan, maar geen probleem. Vriendelijke check-in. Kamer (hotel) is wat gedateerd met netjes en alles is aanwezig, schoon en werkt. Ontbijt stelt niet veel voor en dan was zowel de koffie als de broodjes niet echt smaakvol. De jacuzzi zag er zo vies uit dat wij daar niet in durfde, snel vergeten.

Mooi

S,
    20-9-2014

Dit is een mooi en goed onderhouden hotel. Het hotel bestaat uit meerdere gebouwen. Wij sliepen in het hoofdgebouw met lift (bijgebouwen hebben geen lift).

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Royale, schone kamers met leuk balkon.

Prima badkamer.

Bij het hotel is een heerlijk buitenzwembad met bubbelbad.

Prima eten.

Aan de overkant van het hotel ligt een golfclub met binnenzwembad, buitenzwembad, tennisbanen en strand. Hier mag je gewoon gebruik van maken. Persoonlijk vonden we het zwembad bij het hotel gezelliger.

Goed hotel voor weinig geld

Peter,
    26-5-2014

Hier 10 nachten verbleven. Gunstige uitvalsbasis om de mooie omgeving van Colorado Springs te verkennen. Kamers zijn ruim, met keukentje, en schoon. Schoonmaak komt om de 3 dagen. Wel kunnen er iedere dag schone handdoeken bij de receptie worden gehaald. Tevens is er een kleine fitnessruimte en wasmachine en drogers. Ontbijt stelt niet veel voor. Weinig keus en iedere dag hetzelfde. Alleen de koffie smaakt goed. Al met al goeie prijs/kwaliteitverhouding want wij betaalden 45 Euro per kamer per nacht.

sanguinius1984,
    13-5-2010

Heerlijk hotel, ontzettend mooie omgeving echt genoten van de tijd daar.

Prijs kaartje is wel fors maar alles is tot in de puntjes geregeld!

Mooie accommodatie voor conferenties

KB Stelma,
    18-3-2010

Goed gegeten, prima vergaderd. De conference tea in dezelfde ruimte als het zwembad was niet zo´n gelukkig keuze. Als je een dieet hebt, moet je er wel zelf achteraan dat je je dieetmaaltijden krijgt. Vooraf doorgeven.

Colorado Springs scoort een 7,5 uit 10, op basis van 4 reviews