Reviews over Yucca Valley

Relaxed

Willem
    9-5-2016

De eerste camping op onze "rondje" Noord Amerika (ca 4000 km)

Een verademing om na alle hectiek van de drukte in de steden en op highways. We hadden wel gereserveerd, maar kwamen door alle drukte en andere kleine tegenslagen pas laat op deze camping aan. Maar op het prikbord hing een envelop met onze naam en een plattegrond met hoe we op onze plek moesten komen. Mooie sterrenhemel en ver weg van alle lawaai lekker relaxen en genieten van onze vakantie. Volgende morgen kwam de parkranger vragen of alles goed gegaan was. Super

Prima hotel

sandertjuh1
    12-8-2014

Prima hotel als uitvalsbasis. Simpel, goed geslapen. Ontbijt stelt niks voor. Konden alleen een cinnemon role eten. De rest was een beetje smoezelig.

Prima uitvalsbasis voor Joshua Tree NP

Kevlin
    11-1-2013

Simpel, maar prima hotel. Zeker voor het geld dat je er voor moet betalen. Vriendelijke mensen en een perfecte uitvalsbasis voor Joshua Tree NP. Het is er wel enorm warm in de zomer, maar de airco op de slaapkamer werkte goed.

Prima Hotel nabij Yucca Valley

Tom
    31-10-2012

Hotel is vrij nieuw, en exacte wat je van een Best Western mag verwachten. Enorme kamers met flatscreen TV. Prima bedden, Prima ontbijt met vers fruit, waftels, eitjes etc. Geen gehorige kamers. Zeker een aanrader!

Leuk hotel voor leuke prijs !

Griet
    29-11-2011

Voor een super prijs heeft dit motel alles wat nodig is om een goede nacht door te brengen. Het wordt geleid door een zeer vriendelijke Indische familie die hun uiterste best doen om het naar je zin te maken. Het zwembad is aangenaam. Op de kamer zijn een koelkast en microgolf aanwezig. Wij hadden 2 queenbeds.

Het ontbijt is ook OK : toast, cornflakes, muffins en ontbijtkoeken en alles wordt onmiddellijk bijgevuld.

Luxe moet je niet verwachten, het is gewoon een goed en schoon motel.