Reviews over Woodland Hills

Prima hotel voor zakelijk verblijf

Robin,
    4-3-2012

Hotel heeft ruime kamers, met goede internetverbinding, tevens gratis WIFI.

Prima ontbijt met vriendelijke staff. Niet super uitgebreid, maar wel voldoende. Parkeergarage naast hotel en op 20 a 25 reiden van alle highlights van LA.

goed motel

marleen,
    27-7-2010

algemeen goed motel voor Los Angeles ruime kamer met frigo,microgolf oven en free internet zwembad met pool ontbijt wat pover amerikaans

Mooi, rustig hotel

Jeroen,
    15-7-2008

Mooi, rustig hotel. De drie sterren hebben met name betrekking op het ontbreken van faciliteiten en niet op de kwaliteit van de kamers. Deze zijn prima. Hotel is eigenlijk iets te duur. Boeken via internet is een uitkomst. Vaak voor 1/3 of 1/4 van de oorspronkelijke prijs. Als je in Woodland Hills wil verblijven is dit hotel wel een aanrader.

Woodland Hills scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews