Hotel Hollywood Best Inn

We hebben een aantal aanbieders voor Hollywood Best Inn voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hollywood Best Inn in het Nederlands

Prima overnachtingshotel

Tom
2-10-2012

Hebben Hier twee nachten overnacht. Hotel ligt 1 blok van de Hollywood walk of fame en een paar blokken van Chinese theathre (10/15 min lopen). Verder goed uitvalsbasis voor bijvoorbeeld Universal Studio's(10 min auto). Hotel is basic. Ruime kamers met airco en shutters. Oude tv met aantal tv zenders. Kamer heeft standaard een koelkast. Alles een beetje gedateerd maar prima onderhouden. Auto kan geparkeerd worden op eigen terrein zonder kosten. Ontbijt is koffie en een bagel als je op tijd bent anders is alls op.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hollywood Best Inn in West Hollywood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hollywood Best Inn zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hollywood Best Inn scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.