Hotel Best Western Hollywood Hills

7.5Goed

Verenigde Staten van Amerika, California, West Hollywood

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Hollywood Hills voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Best Western Hollywood Hills

• 9Demelza12-10-2015

Goed hotel

Goed hotel, vooral als je voornamelijk de parken/studio's wil bezoeken. Daar zit het zo'n 10 minuten vanaf. Erg grote mooie kamers en een leuk zwembad in het midden. Goede service alleen het parkeren is erg duur (22 dollar per dag). Geen ontbijt maar er zit een diner aan vast waar je erg lekker kan ontbijten.

Gereisd met partner in oktober 2015

• 9anneke51_119-06-2012

super hotel , goed gelegen

ideaal voor een kort verblijf vlak bij alle hollywoodattracties! Grote kamers, leuk zwembad.

Gereisd met partner in mei 2012

• 8Leoni & Leo24-06-2011

Hotel met geszellige kamers!

Kamers zijn echt helemaal in Hollywood-style. Ziet er leuk uit, grote badkamer en schoon en netjes. Op 15 lopen van walk of fame en van openbaar vervoer. Geen ontbijt, eventueel ontbijt in klein restaurantje naast hotel. Keuze is beperkt.

Gereisd met partner in mei 2011

• 8idepiede09-01-2010

Geweldig leuk hotel

Een heel leuk hotel met ruime kamers en super grote badkamer (dubbele wastafel, inloop douche, toilet). Het hele hotel hangt vol met foto's, handtekeningen en trailers van (oud-) Hollywood sterren. Heel leuk. Aan/in het hotel zit een coffeeshop waar je elke morgen typisch amerikaans kan ontbijten. Ook voor lunch en diner trouwens. Niet duur en lekker eten.

Gereisd met partner in september 2009

• 8Petra B19-02-2009

Goede ligging prima hotel

Centrale ligging, 5 min naar Hollywood Blvd (niks bijzonders), 10 min naar Sunset Blvd (walk of fame, ook niks bijzonders). Een echte aanrader is het Italiaanse restaurant Prizzi's op 5 min lopen (t.o. Scientology Celebrity Church). Zelfs in Italie nog nooit zo lekker gegeten, voor redelijke prijs. Daarnaast ligt gezellig cafe Birds, kun je ook prima eten. Onze kamer (307) was heel groot en netjes. Bij restaurant 101 (ligt in hotel) komt leuk trendy volk, eten matig.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8J Hancox13-11-2008

Mooie kamers, gunstige ligging

Wij hadden een kamer in het bijgebouw. Daar lagen alle kamers aan een gallerij. Uitkijkend op een binnenplaats met Zwembad. (zwembad was net zo groot als de binnenplaats). Wij hadden uitzicht op het Hollywood Sign vanuit ons badkamer raam. Maar toch je had uitzicht. Vanuit het hotel loop je makkelijk naar de walk of fame. (5 a 10 min lopen) Je zit ook dicht bij de uitvalswegen, dus het is makkelijk te vinden en om naar andere plekken van LA te gaan. Hotel voor herhaling vatbaar LA zelf niet. wat een bende de stad, niks glamoureus aan.

Gereisd met partner in september 2008

• 7Tamara18-05-2008

Prima hotel in Hollywood. Slechts een blok verwijderd van Hollywoodboulevard met alle trekpleisters, desondanks wel een aardige wandeling. We hadden uitzicht op het hollywoodsign, je moest wel goed kijken, maar het idee is leuk. De kamer was ruim en netjes, en stond in het teken van hollywood. Allerlei schilderijen mbt hollywood op de muren. Wel geinig. We hebben prima ontbeten in het aan het hotel gelegen restaurant.

Gereisd in mei 2008

• 7Marianne28-11-2007

Prima hotel, niet al te grote kamer maar zeker netjes en schoon. Ligging is perfect. Een grote weg over en je loopt "drukke" gedeelte in. In verhouding is de prijs iets te hoog.

Gereisd met partner in november 2007

Hotel Best Western Hollywood Hills info