Hotel Best Western Hollywood Hills

Hotel Best Western Hollywood Hills
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor Best Western Hollywood Hills voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Best Western Hollywood Hills in het Nederlands

Goed hotel

Demelza
12-10-2015

Goed hotel, vooral als je voornamelijk de parken/studio's wil bezoeken. Daar zit het zo'n 10 minuten vanaf. Erg grote mooie kamers en een leuk zwembad in het midden. Goede service alleen het parkeren is erg duur (22 dollar per dag). Geen ontbijt maar er zit een diner aan vast waar je erg lekker kan ontbijten.

Gereisd Met partner in oktober 2015

super hotel , goed gelegen

anneke51_1
19-6-2012

ideaal voor een kort verblijf vlak bij alle hollywoodattracties! Grote kamers, leuk zwembad.

Gereisd Met partner in mei 2012

Hotel met geszellige kamers!

Leoni & Leo
24-6-2011

Kamers zijn echt helemaal in Hollywood-style. Ziet er leuk uit, grote badkamer en schoon en netjes. Op 15 lopen van walk of fame en van openbaar vervoer. Geen ontbijt, eventueel ontbijt in klein restaurantje naast hotel. Keuze is beperkt.

Gereisd Met partner in Sun May 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig leuk hotel

idepiede
9-1-2010

Een heel leuk hotel met ruime kamers en super grote badkamer (dubbele wastafel, inloop douche, toilet). Het hele hotel hangt vol met foto's, handtekeningen en trailers van (oud-) Hollywood sterren. Heel leuk. Aan/in het hotel zit een coffeeshop waar je elke morgen typisch amerikaans kan ontbijten. Ook voor lunch en diner trouwens. Niet duur en lekker eten.

Gereisd Met partner in september 2009

Goede ligging prima hotel

Petra B
19-2-2009

Centrale ligging, 5 min naar Hollywood Blvd (niks bijzonders), 10 min naar Sunset Blvd (walk of fame, ook niks bijzonders). Een echte aanrader is het Italiaanse restaurant Prizzi's op 5 min lopen (t.o. Scientology Celebrity Church). Zelfs in Italie nog nooit zo lekker gegeten, voor redelijke prijs. Daarnaast ligt gezellig cafe Birds, kun je ook prima eten. Onze kamer (307) was heel groot en netjes. Bij restaurant 101 (ligt in hotel) komt leuk trendy volk, eten matig.

Gereisd Met vrienden in februari 2009
2008

Mooie kamers, gunstige ligging

J Hancox
13-11-2008

Wij hadden een kamer in het bijgebouw. Daar lagen alle kamers aan een gallerij. Uitkijkend op een binnenplaats met Zwembad. (zwembad was net zo groot als de binnenplaats). Wij hadden uitzicht op het Hollywood Sign vanuit ons badkamer raam. Maar toch je had uitzicht. Vanuit het hotel loop je makkelijk naar de walk of fame. (5 a 10 min lopen) Je zit ook dicht bij de uitvalswegen, dus het is makkelijk te vinden en om naar andere plekken van LA te gaan. Hotel voor herhaling vatbaar LA zelf niet. wat een bende de stad, niks glamoureus aan.

Gereisd Met partner in september 2008

Prima hotel in Hollywood

Tamara
18-5-2008

Prima hotel in Hollywood. Slechts een blok verwijderd van Hollywoodboulevard met alle trekpleisters, desondanks wel een aardige wandeling. We hadden uitzicht op het hollywoodsign, je moest wel goed kijken, maar het idee is leuk. De kamer was ruim en netjes, en stond in het teken van hollywood. Allerlei schilderijen mbt hollywood op de muren. Wel geinig. We hebben prima ontbeten in het aan het hotel gelegen restaurant.

Gereisd Anders in Sun May 18 2008 21:06:46 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Prima hotel, niet al te grote kamer maar zeker netjes en

Marianne
28-11-2007

Prima hotel, niet al te grote kamer maar zeker netjes en schoon. Ligging is perfect. Een grote weg over en je loopt "drukke" gedeelte in. In verhouding is de prijs iets te hoog.

Gereisd Met partner in november 2007

Vakanties.nl

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • RokenToegestaan

• Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Hollywood Hills in West Hollywood, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Hollywood Hills zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.