Reviews over Weldon

Leuke camping, vriendelijke mensen

Nik Korstanje,
    15-9-2012

De camping zelf is wat afgelegen en niet in de buurt van het meer zoals doet vermoeden. In de nabije omgeving zijn er niet veel activiteiten te doen, of terug rijden naar Lake Isabella (15 km ongeveer). Wij vonden de buitenkeuken echt ideaal om eten te koken, het zwembad biedt de nodige verkoeling en het personeel is zeer behulpzaam.

heerlijke plek,wel veel wind gehad

astridderksen,
    30-5-2012

leuke, vrije groene camping met uiteraard picknicktafels en firering. wifi op de plek, leuk zwembad. helaas niet aan t meer (koa campings liggen over het algemeen wat verder van de bezienswaardigheid) aantal eetgelegenheden in de buurt. prachtige omgeving (oa joshuatree's) wij hadden na 16.00 uur wel veel wind,

mooi gelegen

Conny,
    9-3-2012

De camping is mooi gelegen in de prachtige natuur van de omgeving

Een Campground met alle voorzieningen.

petersnijder,
    26-5-2011

Er is in de omgeving veel te doen, zoals raften en kanovaren. De camping heeft een klein zwembad waar het heerlijk vertoeven is.

De kampeerplaatsen hebben weinig beschutting. Uiteraard is er een vaste BBQ met tafel inbegrepen bij de plaats.

's Avonds is het genieten van een prachtige sterrenlucht.

Weldon scoort een 5 uit 10, op basis van 1 reviews