Hotel Visalia Marriott at the Convention Center

Hotel Visalia Marriott at the Convention Center
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Visalia Marriott at the Convention Center voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Visalia Marriott at the Convention Center in het Nederlands

leuke plek voor tussendoor

anita
11-6-2011

Als tussen stop hebben wij dit hotel genomen. Dit hotel is van alle gemakken voorzien: een zwembad, fitnessruimte, restaurant, bar, was en droogmachines, geldautomaat en fantastische moderne kamers. Helaas moet je hier voor de Wifi 10 dollar per dag betalen.

s`avonds in een Italiaans restaurant gegeten. Wat kennelijk een goed restaurant was, want alle locals zaten er ook. En ja, ik hen mijn buikje rond gegeten en de prijs!!!!!.

Ach, goedkoper als in Nederland.

In de omgeving is niets te doen, maar dat wisten we van de voren.

Ontbijt op bed laten komen. Je kan zelf de tijd opgeven en geloof mij, op de minuut af bezorgde ze het. Het ontbijt was goed met vers fruit en lekkere muffins en croissants.

Goed voor 'n nachtje

PAY
14-5-2011

Goed hotel met redelijk (verwarmd)zwembad.Voor 3 personen te smalle twinsize-bedden dus 1 bed bijgevraagd werd meteen geregeld!! Op slechts 45 min.van het Sequoia-park. Visalia stelt niet veel voor en na 20.00 uur alleen een Subway en Starbucks open.

Prima hotel

brasem
14-1-2011

Het hotel is een prima uitvalbasis voor de nabijgelegen Nationale Parken, en een verademing na de spartaanse lodges in de eerder parken.

Mariott=kwaliteit

Pierre Sleeuwaert
10-7-2009

Recent,mooi en stijlvol gedecoreerd hotel.Ruime gratis parking.Pool circa 13 op 8 m.Fitnessruimte.Alle nodige voorzieningen op de ruime,nette exclusieve kamer.Schitterende komfortabele bedden .Avondeten was naar Amerikaanse normen meer dan behoorlijk 81$ 2 pers.Ontbijbuffet.Vriendelijk onthaal.Goede uitvalsbasis voor een bezoek aan sequoa NP.

2008

Zeer goed hotel met mooie kamers

Simone
21-11-2008

Hotel gebruikt als tussenbestemming tussen San Diego en Yosemite.

Kindvriendelijk, mooie kamers en straat met vele goede restaurants voor 's avonds om de hoek.

2006

Zeer verzorgd hotel, eerder geschikt voor zakenlui

Robert Van der Cruys
30-3-2006

Zeer verzorgd hotel, eerder geschikt voor zakenlui. Vriendelijk ontvangst en zeer gedienstig.

Het ontbijt is meer dan voortreffelijk, de eggs and bacon smaakten lekker. Waren op doorreis dus slechts één overnachting. Alleszins positief.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Visalia Marriott at the Convention Center in Visalia, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Visalia Marriott at the Convention Center zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.