Sequoia & Kings Canyon National Parks

Sequoia & Kings Canyon National Parks

8.8Fantastisch

• 9andre01-12-2018

supermooi . en veel leuke dingen gezien.

op bezoek bij onze zoon in calabasas , hier werkt hij voor een jaar . dus we zijn gevogen op LAX . en direct naar hem toe gegaan . na 3 dagen hem megenomen naar san fransisco , en de kustlijn bereden. haverwegen gestopt omdat we zeeolifanten op het strand zagen . later die dag de big sir bekeken , een mooi bosgebied langs de kust waar de hoogste boom ter wereld staan een zee-sequoia. de dag erop in san fransico een ruime toer genomen over de brug en savonds door de chineese wijk.geweldig . na 3 dagen teruggereden langs de bergzijde , waar we het sequoia national park hebben bezocht . we hadden mooi weer , dus max genieten van de omgeving. wat kunnen deze bomen indrukwekkend zijn. daar na doorgereden naar de red canions bij las vegas . waar we diverse dagen hebben doorgebracht . tot we dol werden van de lampjes en mensen . mooie stad , waar je kunt overnachten voor 25 dollar per nacht even buiten het centrum,

Gereisd met partner in februari 2018

• 10S03-06-2015

Geweldig!

Om dit park te bereiken moet je eerst een lange slingerweg de berg op volgen, maar onderweg heb je prachtig uitzicht. Eenmaal boven zit je midden tussen de mooie Seqouia bomen en de vele beesten die er leven. We hebben prachtige wandeltochten gemaakt. Heerlijk ontspannen.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9bas_arts19-05-2015

Echt schitterend!

Voor een dagje de natuur in zijn deze parken echt fantastisch. Vanalles te zien en voor ieder wat wils. Vergis je niet in de afstanden, neem ruim de tijd voor een bezoek!

Gereisd met partner in mei 2015

• 8Johan23-06-2014

Gigantisch

Veel over gehoord, maar wat een overweldigend gezicht deze bomen.

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 10Bas19-09-2013

Indrukwekkend

Na 15 jaar weer eens in het Sequoia National Park geweest. Nog steeds zeer indrukwekkend om de oudste en grootste bomen van de aarde te zien. De grootste, The Great Sherman Tree, is inmiddels dood, maar staat nog fier overeind in het bos

Gereisd met partner in september 2013

• 9André10-09-2013

Grote bomen

Sequoia & Kings Canyon National Parks is zeer de moeite waard.

Gereisd met partner in juni 2013

• 8Steve12-05-2013

Machtige bomen

Voel je klein bij de enorme reuzen... Prachtig...

Gereisd met partner in mei 2013

• 9Esther12-09-2012

Heel mooi park! Je kijkt je ogen uit bij alle Sequoia bomen! Je kunt bijna overal komen met de auto. Bezienswaardigheden: General Sherman tree (grootste levende boom vd wereld), tunnel log (omgevallen Sequoia waar je met de auto doorheen kunt rijden), Moro rock (grote rots/berg waar je dmv een trap van 4000 treden een super utizicht hebt over dit park). We hebben een hert en zelfs een beer gezien! Aanrader als je hier in de buurt bent!

Gereisd met partner in augustus 2012

• 8Jolanda27-08-2012

Indrukwekkend

Mooi park. Maak een wandeling rond de Sherman Tree. Lekker in de schaduw van deze megabomen.

augustus 2012

• 9zdzisek14-07-2012

okk

Świetne miejsce na odpoczynek poelcam wszystkim

april 2012

10 van de 17 reviews gezien