Hotel Comfort Suites Victorville

We hebben een aantal aanbieders voor Comfort Suites Victorville voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Comfort Suites Victorville in het Nederlands

netjes en vriendelijk motel

marleen
27-7-2010

ruime kamer met salon,bureau ,frigo en microgolfoven koffiezet en leuk zwembad,lekker ontbijt met spek en eieren worstjes en zelf vers fruitsap een aanrader voor zijn prijs

Gereisd Met partner in mei 2010

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Betaalde wifiGehele hotel, Op de kamer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKluis, Krant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Comfort Suites Victorville in Victorville, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Comfort Suites Victorville zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.