Hotel Holiday Inn Express Ventura Harbor

Hotel Holiday Inn Express Ventura Harbor

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express Ventura Harbor voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Express Ventura Harbor in het Nederlands

2007

Rusitg gelegen hotel in Ventura, bij de jachthaven en de $

Jaap
10-7-2007

Rusitg gelegen hotel in Ventura, bij de jachthaven en naast de Four Points Sheraton, waar het tot voor een jaar onderdeel van uitmaakte. De faciliteiten van dit hotel. o.a. zwembad stonden eveneens ter beschikking. Wij hadden mooie grote kamer (met flat screen t.v.), voorzien van een balcon en uitzicht op de haven. Ontbijt prima (Holiday Inn Express). Over de prijs kan ik niet veel melden, omdat ik de kamer gratis kreeg vanwege mijn punten bij de Priority Club. Ik geloof dat deze rond de $ 100 ligt.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Zwembad

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Kluis, Krant, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express Ventura Harbor in Ventura, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express Ventura Harbor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.