Hotel Venice on the Beach

8.3Fantastisch

Verenigde Staten van Amerika, California, Venice

Op vakantie geweest naar Venice on the Beach?

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Venice on the Beach voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Venice on the Beach

• 7Karin25-05-2016

Mooie lokatie maar vraagtekens?

Dit Hotel ligt op de boulevard van Venice Beach op de Ocean front walk.Prachtige lokatie maar dat je dan 107.00 dollar pp per nacht moet betalen is iets te veel van het goede.De kamer is prima en schoon. Je hebt een eigen keukentje dus verheugde ik me er al op om even naar de supermarkt te gaan om wat in te slaan voor het ontbijt maar helaas om 8.45 nog niet open! Verder voel je je erg ongemakkelijk dat er zoveel zwervers zijn in de buurt van het hotel. Ze hebben hun spulletjes langs de boulevard gestald Winkels en restaurants zien er erg armoedig uit! Vriendelijk personeel daar is niks mis mee maar de prijs /kwaliteit verhouding hou ik mijn vraagtekens bij.

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Eva2819-05-2013

Prima plekje

Paar dagen in dit kleine hotel verbleven en het was er prima vertoeven. Zelfs met ontbijt inbegrepen (simpel maar voldoende) Ligging direct aan zee en om de hoek bij wat winkeltjes en restaurants. Ga alleen niet eten bij het chicken wing restaurant op de hoek, daar ben ik erg ziek van geworden.

Badkamers zijn klein maar ook niet onoverkomelijk. Bedden zijn super lekker. Lekker een fiets huren en naar Santa Monica fietsen bijvoorbeeld, super leuk. Ik zou hier zeker wel weer terug gaan als ik weer naar LA moet.

Zakelijk gereisd in maart 2013

• 10Marg 27-05-2011

Geweldige ligging

Leuk, hoteletje met een geweldige ligging. Direct aan strand en boulevard maar net buiten het drukke gedeelte. Kamers( wij hadden er 2 met zeezicht)zijn klein met een ienimini badkamer maar voor een paar dagen prima te doen. Op de kamer is TV. koelkast en magnetron. Ontbijt is eenvoudig, bagel,jam,roomkaas,vers fruit,koffie,thee,melk,jus en cornflakes. Meer niet maar voldoende EN de hele dag te gebruiken. Terras en dakterras. 1 minuut lopen van diverse restaurantjes, kleine minimarkt en fietsverhuur. Ideale ligging t.ov. LAX. 4 km naar 3th street en Santa Monica. O ja en gratis parkeren niet te vergeten plus een vriendelijke hoteleigenaar Wat wil je nog meer.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2011

Hotel Venice on the Beach info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen