Hotel Sea Shore Motel

Kleine hotelsWeer vandaag23°18°
Hotel Sea Shore Motel
7,5

2 reviews over Hotel Sea Shore Motel in het Nederlands

Charmant motel met degelijke kamers

Jeroen
15-1-2012

Sea Shore Motel is echt zo’n charmant Amerikaans motel uit vervlogen tijden, waar je oprecht vriendelijk wordt ontvangen. De kamers zijn functioneel en degelijk, met tijdloos lelijk meubilair. Het bed ligt goed, de verduisterende luiken voor de ramen zijn erg praktisch, de badkamer functioneert zoals het hoort en alles is keurig schoon. Maar je vertoeft niet echt voor de gezelligheid op deze kamers. Hoeft ook niet, want de gezelligheid ligt op straat. Sea Shore Motel ligt middenin de uitgaansbuurt van Santa Monica, vol restaurants en cafés. En binnen 5 minuten ben je op het strand. Het is ook vrij uniek dat gasten direct achter het hotel gratis kunnen parkeren.

Sea Shore Motel biedt zelf geen ontbijt, maar aangrenzend ligt een koffiebar waar je kunt ontbijten. Wij vonden de keuze daar wat beperkt en hebben heerlijk ontbeten bij het Novel Café, 1 blok verder naar het centrum van Santa Monica. Novel Café heeft heel veel keuze en je kunt er zowel binnen zitten als buiten op het terras.

Gereisd Met partner in Fri Nov 11 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima toeristenklasse

Bart Visser
22-10-2009

Sea Shore Motel werd me aangeraden als een prima plek voor een mooie prijs. Deze mening deel ik achteraf nu ook. Qua locatie in Santa Monica prima, je kunt ook Noord LA, Hollywood, Beverly Hills, Malibu en bijv. Universal Studios hier vandaan prima doen. Eten buiten de deur van 's-morgens tot 's-avonds.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2002

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurStrijkijzer

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sea Shore Motel in Venice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sea Shore Motel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.