Reviews over Universal City

Prettig hotel

Laura_devries,
    16-12-2011

Prettig hotel met ruime kamers. De service van de hotelmedewerkers is erg goed. Iedereen groet netjes en ze doen er alles aan om je verblijf naar je zin te maken. De service van de conciërge was ook uitstekend. Ze wist goed aan te geven welke tours aan te raden waren en was oprecht geïnteresseerd of de gemaakte tour naar wens was verlopen. Locatie van het hotel is ook erg goed. Het hotel zit aan een snelweg welke goed te bereiken is. Dichtbij het Getty centre, Griffith observatory, hollywood, en redelijk dichtbij santa monica beach. Naast het hotel zit universal studios met de city walk. Heuvel af is er op minder dan 10 minuten lopen een metrostation. Een metrohalte verder zit het hollywood highland centre. Vergeet vooral niet gebruik te maken van het ontbijtbuffet. Het ontbijt is erg goed en je hebt veel keus.

lekker dichtbij universal studio's

M. Klasens,
    24-8-2008

We hebben de auto geparkeerd in de parkeergarage wat $14 per dag kost.

Valetparking is niet nodig omdat je met de lift bijna in de lobby uitkomt.

Inchecken ging snel. Probeer een kamer zo hoog mogenlijk te krijgen voor het uitzicht. Je kan uitzicht hebben op de Universal Studio's en City. Zwembad is buiten. Wij hadden 2 double beds maar die waren heel erg aan de smalle kant. De ijskast was verzegeld zodat je die niet voor je eigen drank kunt gebruiken.

Internet kost $9,95 per 24 uur.

Bij aankomst stond er een fruitmand op de kamer.

Universal City scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews