Hotel Harmony

Kleine hotelsWeer vandaag42°24°

We hebben een aantal aanbieders voor Harmony voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Harmony in het Nederlands

Zeer fijn, klein motelletje

Kathleen Weyn
11-9-2010

Klein motel, zeer vriendelijke uitbaters, zwembadje dat lekker fris was ondanks de hitte, kleine badkamer, vlak bij de ingang van Joshua Tree National Park. U2 vond hier haar inspiratie voor de song 'Joshua Tree'

Gereisd Met vrienden in augustus 2010

Goed hotel voor doorreis

Marc
28-9-2009

Wij hebben hier een nacht geslapen op onze doorreis van de Grand Canyon naar Los Angeles. Dat is heel goed te doen. De kamers zijn netjes (er zijn maar 6 kamers). Leuk zwembadje erbij. Wij kwamen tegen half 4 aan en hebben nog een rondje door Joshua Tree National Park gereden.

Gereisd Met partner in Mon Sep 28 2009 14:38:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• RokenToegestaan

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken

• Adres71161 29 Palms Highway 28560(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Harmony in Twentynine Palms, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Harmony zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.