Pension Quality Inn & Suites Thousand Oaks

Pension Quality Inn & Suites Thousand Oaks

Pension

We hebben een aantal aanbieders voor Quality Inn & Suites Thousand Oaks voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Quality Inn & Suites Thousand Oaks in het Nederlands

Goed Motel

Guillaume
13-8-2013

Wij zaten op 7 juli 2012 in deze rustige accommodatie, vriendelijke mensen aan de receptie, goede bedden, wasserette aanwezig. Een zeer uitgebreid warm ontbijt met o.a. ei, bacon en fruit. Prijs $ 78,21 inkl. tax en ontbijt

In de buurt kan je rustig winkelen, tanken en eten.

De volgende dag vervolgden wij onze trip naar de Missiepost Santa Barbara. Een hele leuke bezichtiging.

Gereisd Met partner in Sat Jul 07 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Verwarmd, Zwembad

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesKrant, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats

• Adres12 Conejo Boulevard CA 91360(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Quality Inn & Suites Thousand Oaks in Thousand Oaks, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Quality Inn & Suites Thousand Oaks zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.