Sorteren

vakanties South San Francisco

Reviews over South San Francisco

De enige BW op het vliegveld

René
    1-10-2011

Onze laatste overnachting van de afgelopen drie weken. De incheck is koel en zakelijk, de kamer is niet al te groot maar wel van alle gemakken voorzien. Tijdens het uitpakken wordt het hoge bed, wat er al schoon uitzag, nogmaals helemaal verschoond. Platte TV en een goede airco die we gelukkig in het koude San Francisco ook als verwarming kunnen gebruiken. Geen overlast van de luchthaven die op een steenworp afstand ligt. Het restaurant voor het avondeten is, net als het ontbijt, prima. De uitcheck is minder. Nog nergens hebben we zo lang moeten wachten.

Prima stadshotel

Saskia
    1-2-2010

Wij hebben een paar nachten in dit hotel gelogeerd aan het begin van onze rondreis. Het is een prima hotel met goede en schone kamers. Het ligt in zuid San Francisco naast de snelweg (geen last van) en met bedrijven erom heen (dat geeft wel een aparte sfeer). Het heeft twee gebouwen en een (klein) buitenzwembad. Er is een gratis shuttlebus naar het vliegveld (10 min.) en van daaruit kun je met de trein naar het centrum. Het duurt ongeveer 45 minuten voordat je vanuit hotel daadwerkelijk in centrum SF staat en dat is een nadeel. Ontbijt is inclusief maar niet heel uitgebreid (wafels, bagels, koffie, thee, jus en fruit), maar dat is normaal in the USA.

vlakbij de airport

jan
    6-2-2009

ideaal hotel om te overnachten alvorens met het vliegtuig te vertrekken, vlakbij zeer veel en goede restaurantjes, uitmuntende kamers dito parking

maar als je erg vroeg moet vertrekken laat het ontbijt al eens te wensen over wegens nog niet geleverd, het is dus wel vers

Die Zimmer sind groß, sauber und bieten allen Komfort

Jürgen Tormählen
    18-5-2008

Die Zimmer sind groß, sauber und bieten allen Komfort. Dies Airport-Hotel ist relativ ruhig gelegen und vom Preis-Leistungs-Verhältnis (Buchung bei Fti) sehr gut. Um nach Downtown San Francisco zu gelangen benötigt man allerdings einen Pkw. Parken ohne Gebühr!

Ansonsten befindet sich im Hotel-Gebäude noch das Restaurant / Kneipe / PUB "HOLIHAN'S". Vom / zum Airport verkehrt ein kostenloser Hotel Shuttle Bus!

South San Francisco scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews