Hotel Holiday Inn Express South Lake Tahoe

Hotel Holiday Inn Express South Lake Tahoe

FamiliehotelWeer vandaag27°

We hebben een aantal aanbieders voor Holiday Inn Express South Lake Tahoe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Holiday Inn Express South Lake Tahoe in het Nederlands

2007

Niet aan het meer, net iets van de grote weg afgelegen

duncan
25-1-2007

Niet aan het meer, net iets van de grote weg afgelegen. Een in hout uitgevoerd hotel met meerdere gebouwen. Ruime kamers met badkamer, koffiezetter in de kamer, ijsklonten op de gang. Bij de receptie is een ruimte waar 's ochtends een goed continentaal ontbijt geserveerd wordt(inkl. in de prijs). In de tuin een klein verwarmd zwembad, binnen een jacuzzi. Vanaf het hotel loopt een shuttle naar de casino's in Stateline. Voor de deur een restaurant van Carrow's.

Gereisd Anders in januari 2007

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• WatersportKanoën, Surfen, Vissen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Holiday Inn Express South Lake Tahoe in South Lake Tahoe, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Holiday Inn Express South Lake Tahoe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.