Reviews over Sonora

Aardig hotel, matig eten

Trommelen,
    14-8-2015

Dit hotel ligt ruim buiten het centrum van Sonora. De kamers zijn goed en ruim. Wij zaten aan de achterkant met leuk uitzicht op een tuin-deel. Goede service en goed geholpen aan de receptie. Eten kan je in een ander gebouw tegenover het hotel. Verwacht daar echter niet te veel van. De bediening is erg 'apart'. Personeel met handicap maar wel enthousiast. Eten is erg karig en matig van kwaliteit. Het ontbijt stelt echt helemaal niets voor ! Wifi is niet te ontvangen als je een paar kamers van de receptie af bent.

Tussenstop

roland,
    10-9-2014

Sonora wordt geplaatst als toegangsstadje voor Yosemite maar vandaar is het inderdaad nog een heel eind rijden en de wegen zijn bochtiger dan ze ons vooraf leken. Inns of California ligt aan de best drukke hoofdstraat door Sonora, een klassiek ogend amerikaans western stadje. Wij hadden de pech dat ze met drilboren aan de weg gingen werken 's nachts maar het geluid verstomde door het geluid van de airco. Onze kamers roken wat muf maar waren voldoende groot. Het ontbijt was hier inclusief maar uiterst simpel.

Het zwembad is piepklein en ligt direct aan de hoofdweg.

Gegeten hebben wij bij de Diamontback Grill omdat het daar het drukst was en dat was inderdaad prima!

Bezoek vooral ook het op 6km liggende Columbia met zijn authentiek als museum gehouden gold rush straatje, tot onze verbazing zonder toegangsprijzen.

Echt Authentiek Hotel

Sander,
    28-7-2011

Wij hebben hier 1 nacht geslapen op doorreis vanaf Yosemite heen te gaan/overnachten.

Is +/- 1 uur rijden vanaf Yosemite.

Gunn House is een klein schalig(24 kmrs) authentiek/oud Hotel. Veel hout (krakende vloeren!) en (schommel) stoelen op de veranda's. Elke kamer is ook anders en in 'oude; stijl ingericht. Goed en net zwembad aan de achterzijde en 's ochtend een heerlijk vers ontbijt met zelfgemaakte taartjes en andere lekkernijen. Aan te raden voor n leuke overnachting. Vergeet niet in het gastenboek te schrijven en kijken.

Plaatsje Sonora zelf heeft een oud centrum, wat helaas wat vervallen is en niet zo heel veel te beleven.

Ideaal als je onderweg bent naar Yosemite.

rokemo,
    25-7-2011

Wij reisden van South Lake Tahoe naar Sonora,op weg naar Yosemite, en bezochten vlak bij Sonora,Calaveras BigTrees Park,alwaar de zeer hoge bomen staan.Het hotel staat wel wat weg vh stadje Sonora.Wij hadden een kamer ,op de begane grond ,met een grasveld voor en zicht op het zwembad.Het ontbijt was inclusief en voldeed.

Goede uitvalsbasis voor Yosemite

Jaco,
    7-6-2011

Heerlijk hotel als uitvalsbasis voor Yosemite.

Nette kamers rook en huisdiervrij.

Binnen 1 1/2 uur voor de poort van Yosemite.

Als Tiogapas nog dicht is perfecte ligging om toch door te gaan richting Vegas en zelfds als Sonorapas ook nog dicht is ook nog een uitwijk mogelijkheid.

Voor eertse avond voucher voor free drink bij dinner in restaurant voot het hotel.

Wel echt amerikaans waar Gordon Ramsey graag de boel zou gaan bijspijkeren.

Maar ook Tacobell, mac Donalds, KFC, en vele anderen zijn op loopafstand.

Zwembad is heerlijk rustig en jacuzi heerlijk warm.

Ontbijt is weer in dat amerkaanse ding waar je keuze heb uit 4 soorten ontbijt en daar onder heb je ook weer keuzes tussen vet en normaal ontbijtje.

Sonora scoort een 7,8 uit 10, op basis van 3 reviews