Hotel Grand Vista

Hotel Grand Vista

We hebben een aantal aanbieders voor Grand Vista voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Grand Vista in het Nederlands

Met vrienden

Keurig hotel; prima verzorgd zowel van binnen als van buiten. Het hotel is gemakkelijk te vinden, langs een parallelweg in Simi Valley, een van de voorsteden van Los Angeles.

De service van het personeel was vriendelijk en correct.

Het prachtige Ronald Reagan museum (o.a. begraafplaats van Reagan en de plek van het voormalige presidentiele vliegtuig: de Airforce 1) ligt op enkele minuutjes rijden van het hotel.

Ook de woning waar de film "Poltergeist" is opgenomen ligt dichtbij.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grand Vista in Simi Valley, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grand Vista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.