Reviews over Seal Beach

De klantvriendelijkheid en service was subliem

heer B de Koster
    20-7-2013

Werkelijk alles kon service heeft men hier zeer hoog in het vaandel staan. Van stoeltjes meegeven naar het strand tot later uitchecken, extra dag parkeerpas tot het brengen van warme koekjes niets was teveel. Grote aanrader!!

Centraal en rustig gelegen

Lieke, Julie en Sven
    7-9-2011

Wij sliepen hier voor 3 nachten voor onze Campertrip. De ligging van Seal Beach is super. 30min van LAX, 15min van Disneyland en 10min van het hippe Huntington Beach en Long Beach. Het Hotel ligt vlak bij de Pacific Coast highway (PCH) en om de hoek van Main street Seal Beach. Een leuk straatje met een aantal lekkere restaurants en winkels. Seal Beach is ideaal om van een lange vlucht bij te komen en je klaar te maken voor een aantal mooie uitstapjes.

De kamers zijn prima. Ze hebben airco, gratis WiFi en de bedden zijn super! Het enige nadeel is dat een aantal kamers rond om het zwembad liggen wat soms een beetje luid is. Het ontbijt is goed. Als welkom krijg je één gratis ontbijt bij een restaurant op Main street. Het personeel is erg vriendelijk.