Hotel Hilton Sonoma Wine Country

We hebben een aantal aanbieders voor Hilton Sonoma Wine Country voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Hilton Sonoma Wine Country

Flot hotel i flotte omgivelser.

Bloss
29-3-2013

Hotel Hilton Sonoma Wine Country er beliggende i rolige omgivelser. Vi fik et flot stort værelse med kaffe / te faciliteter og med udsigt til vinmarker. På badeværelset var der diverse toilet artikler. Hotellet har en meget hyggelig både indendørs og udendørs restaurant og en stor udendørs opvarmet pool.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Sonoma Wine Country in Santa Rosa, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Sonoma Wine Country zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Sonoma Wine Country scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.