Hotel Radisson Huntley

2007

Dit heet nu Huntley Santa Monica Beach en is geen meer van

Bart
29-5-2007

Dit heet nu Huntley Santa Monica Beach en is geen onderdeel meer van de Radisson groep. Heeft ook 4 sterren en is een trendy hotel. Verbleef in dit hotel in mei 2007. Een geweldig Hotel. Wel prijzig maar je betaald voor kwaliteit. Roomservice menu was goed en ontbijt in het panoramisch restaurant was niet alleen lekker maar ook genoot ik van uitzicht op zee. Had een kamer geboekt met uitzicht op zee maar dit was meer een uitzicht op Santa Monica en gedeeltelijk op zee. Dus let op als je volledig zeezicht wilt maak dat duidelijk tijdens je boeking. Goed familie hotel voor ouders met wat oudere kinderen. Restaurant ook toegankelijk voor niet hotel bezoekers en is vaak vol geboekt dus reserveren is een must. Geen zwembad maar het strand ligt op lop afstand (5 tot 10 min wandelen)

Gereisd Zakelijk in Tue May 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

Met mijn zoon en dochter verbleven wij eind juli in hotel.

Ellen Koolmees-Alleman
30-8-2004

Met mijn zoon en dochter verbleven wij eind juli in bovenstaand hotel. Heel goed hotel, alleen aan de balie vond ik het personeel correct, maar niet echt vriendelijk! In het restaurant echter weer wel heel vriendelijke mensen. Het ontbijt was er uitstekend en redelijk geprijsd. Kortom, dit hotel is ons heel goed bevallen!

Gereisd Anders in augustus 2004

Uitstekend hotel

Hinssen
6-8-2004

Uitstekend hotel. Op loopafstand van strand / boulevard en pier. Ook (winkel)centrum van Santa Monica is binnen enkele minuten lopend bereikbaar. Prijs is in verhouding met kwaliteit en ligging van het hotel.

Gereisd Anders in Fri Aug 06 2004 12:25:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats, Valet parking

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • FitnessAerobics, Fitness

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Radisson Huntley in Santa Monica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Radisson Huntley zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.