Hotel Bay Front Inn Santa Cruz

3,5

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Bay Front Inn Santa Cruz voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Bay Front Inn Santa Cruz in het Nederlands

Veel te duur, vooral in het weekend

manfred
23-9-2011

Weinig waar voor je geld, de prijs in t weekend verdubbelde. Wat het absoluut niet waard is, blij dat we dat niet gedaan hebben. Ontbijt stelde niets voor, aten liever elders. Het enige positieve is de ligging op loopafstand van beach en downtown.

Vieze kamer en gevaarlijk voor kinderen

Jane
21-9-2009

de hotelkamer was erg smerig. Overal lagen etensresten en de lakens zaten vol met smerigheid (bloed), alsof ze niet verschoond waren. Ook hingen alle stopcontacten eruit en zaten er elektriciteitskabels los en staken er stroomkabels uit de muur. Bovendien was het er midden in de nacht een herrie door het hele hotel. Bovendien duurde het twee uur na arriveren voordat onze kamer schoongemaakt werd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bay Front Inn Santa Cruz in Santa Cruz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bay Front Inn Santa Cruz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.